Launch Instructions

Tracey P. Lauriault-2
Francais suit l'anglais

Greetings CivicAccess Founders;

I will be posting the launch letter in a few moments - 2 ways, english
first and french first.

Please disseminate far and wide, blog it, post on lists, send to you
contacts, media contacts, etc. !  if people have questions, they can
post them on the civicaccess list or can contact me, i will have my
email gmail address on the front page temporarily for this launch process.

Would also be great if you could track any places where the launch got
picked up by media, talked about or otherwise. I have created this page
- http://civicaccess.ca/wiki/Medias/Diffusion  to post any media,
dissemination etc.

Congrats all!

******************************

Salut les fondateurs d'AccèsCivique;

Je posterai la lettre de lancement dans quelques minutes - le francais
en premier et avec l'anglais en premier

Veuillez - SVP - la diffuser, téléchargé la sur des blogs, les listes, à
vos contactes, au medias, etc. !  Si il y a des questions specifiques
demandez au gens de les poser sur la liste civicaccess, ou de me
contacter directement.  j'aurai temporairement mon courriel gmail sur le
- front page pour le lancement.

Finalement, se serait superbe si vous pourriez poursuivre le
trajectoires de la lettre dans les médias etc.  J'ai crée une page
specifiquement pour cela - http://civicaccess.ca/wiki/Medias/Diffusion

bravo tous le monde Bravo!